.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
خبر تعطیلی تهران کذب محض است
فرماندار تهران خبر احتمال تعطیلی تهران از شنبه یا دوشنبه به دلیل کرونا را تکذیب کرد.(ادامه)
۲۹ نماینده اعتبار نامه خود را دریافت کردند
(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
حواشی روز اول ثبت نام کاندیداهای مجلس/ نماینده جنجالی مجلس اجازه ثبت نام پیدا نکرد
اولین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، با حاشیه هایی روبرو بود، آنچنان که قاضی پور نماینده فعلی ارومیه که کارت هوشمند نداشت موفق به ثبت نام نشد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... 
حضور پررنگ مازندرانی ها در كميسيون‌هاي شش گانه اتاق اصناف ایران + اسامی
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... (ادامه)
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏ انتشار لیستی از استانداران احتمالی که هیچ سنخیتی با روحانی و اصلاح‌طلبان ‏ندارند / رحمانی فضلی به دنبال جلب رضایت کیست؟
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
برخی دلال آسیب‌های اجتماعی هستند
شمال نیوز : بنابر اظهارات معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، بیش از ۷۰ درصد کودکان کار و خیابان تهران غیرایرانی‌ هستند این در حالیست که 4 تا 5 درصد کودکان کار با باندها همکاری دارند. (ادامه)
زنگ مهر توسط روحانی نواخته شد +عکس
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس‌جمهور نواخته شد.(ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
شمال نیوز: ستاد انتخابات شهرستان تهران جدیدترین نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.
لیست امید تمامی کرسی‌های شورای شهر تهران را از آن خود کرد
شمال نیوز: ستاد انتخابات شهرستان تهران جدیدترین نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد. (ادامه)
ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران
فرماندار تهران از ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران، ری و تجریش خبر داد.(ادامه)
توضیحات فرماندار تهران درباره وضعیت امنیتی اطراف خانه احمدی‌نژاد بعد از اعلام صلاحیت‌ها
(ادامه)
جلسه هیات امناء ساختمان پلاسکو با مالکان(عکس)
جلسه هیات امناء ساختمان پلاسکو با مالکان و مستاجران این ساختمان روز یکشنبه با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد.(ادامه)
عارف رئیس شد/ سکوت احمدی‌نژاد شکست
(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
نتایج بررسی صلاحیت ۴۰داوطلب اعلام شد
یک منبع آگاه در ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت بررسی صلاحیت 56 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نامشخص بود گفت: نتایج بررسی صلاحیت 40 نفر از این داوطلبان شب گذشته از سوی شواری نگهبان اعلام شد.(ادامه)
کرایه های تاکسی غیر رسمی گران شد
دنیامالی با بیان اینکه در وضعیت مبهم که میزان افزایش هزینه ها مشخص نیست، قیمت ها لجام گسیخته افزایش پیدا خواهد کرد که این نه به صلاح مردم است و نه به صلاح رانندگان تاکسی می گوید: این موضوع در دستور کار کمیسیون عمران قرار می گیرد تا میزان افزایش هزینه ها و نحوه حمایت از آنها مشخص شود.(ادامه)
عیسی کشاورز پدیدار شناسی علی مطهری (ديدگاه)
عیسی کشاورز (ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
تغییر در ترکیب شورای شهر تهران
همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر تهران موجب شده تا تعدادی از منتخبان در منظر انتخاب برای مناسب دولتی قرار گیرند و به این ترتیب ترکیب شورای چهارم هم دستخوش تغییراتی شود. انتخاب افرادی از میان اعضای شورا برای تصدی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی باعث شده تت ترکیب قطعی ۳۱ نفره اعضای شورا در حدود دو هفته مانده به شروع شورای چهارم، مشخص نباشد.(ادامه)
جدول مقایسه ای رأی اعتماد کابینه در11دولت
(ادامه)
شمال نیوز: گزارشی از میزان آرای نمایندگان مجالس مختلف در طول تاریخ انقلاب به کابینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیران و رؤسای جمهور بعد از انقلاب منتشر کرد. چند درصد کابینه‌ها رای اعتماد گرفتند؟/عبور مجلس از ۱۴درصد کابینه احمدی‌نژاد +جدول و نمودار(خبر)
شمال نیوز: گزارشی از میزان آرای نمایندگان مجالس مختلف در طول تاریخ انقلاب به کابینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیران و رؤسای جمهور بعد از انقلاب منتشر کرد.(ادامه)
مقایسه سوابق کابینه‌های چهار رئیس جمهور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.